کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 19
راههايي براي بهبود وبسايت تجاري[1] چكيده مقاله حاضر چارچوبي براي تحليل و دستهبندي ويژگيهاي طرح يك وبسايت در قالب ماتريسي از كاركردهاي كسبوكارانه در برابر ارزشهاي مورد نظر مشتريان- ارائه ميكند. اين چارچوب, زمينهساز ايجاد طرحي براي يك وبسايت تجاري است كه كليه جنبههاي دخيل در داد و ستد را شامل ميشود. همچنين مثالهايي از ويژگيهاي وب بيان ميشوند كه از نظر مشتريان يا بازديدكنندگان بايد مورد ارزيابي قرار گيرند. از آنجا كه ممكن است ديدگاه مشتريان با ديدگاه شركت متفاوت باشد, آن دسته از ويژگيهاي وب در اين چارچوب انتخاب شدهاند كه با ارزشهاي موردنظر مشتريان، رابطه مستقيم دارند؛ ويژگيهايي كه فقط مزاياي راهبردي را براي شركت به همراه دارند ولي براي مشتريان, ناملموساند، كاملا كنار گذاشته شدهاتد.كليدواژهها: بازاريابي الكترونيكي، وبسايت تجاري، ويژگيها، مدل 1. مقدمه«دونا ال. هافمن» و ديگران وبسايتهاي تجاري را به شش دسته مجزا تقسيم ميكنند (Hoffman et al., 1995): ويترين برخط محصولات[2]، حضور در اينترنت[3]، محتوايي[4]، تفريحي[5]، مهيج[6]، عاملهاي جستجوگر[7].در مقايسه با ديگر طبقهبنديها، سايتهايي كه صرفاً براي حضور در اينترنت طراحي شدهاند داراي ساختار سادهتري هستند. اگرچه بسياري از اين سايتها همراه با ابرپيوندها[8] و صفحات وب چندرسانهاي هستند اما غالباً يك بروشور سازماني ديجيتاليشده ميباشند كه براي ارائه آگهيهاي ثابت يا نشاندادن مشخصات و نشانهاي يك شركت به كار ميروند (Hoffman, et al.,1995; Vedder,et al., 1997).بسياري از شركتها فقط به راههاي ورود آسان به اينترنت علاقهمند ميباشند. بسياري ازگزارشها، مانند گزارش «ريجينز» (Riggins, 1999)، نشان ميدهند كه شواهد زيادي در مقايسه با مؤسسات تجاري سنتي, وجود ندارد كه ثابت كند گردش نقدي شركتهايي كه محصولات خود را در وب عرضه ميكنند، بهتر است. اين تحقيقات
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 6,840 تومان