کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 43
به نام خدا حسابداري مديريت استراتژيك و حس سازي در شركت چند مليتي چكيده : اين مقاله ، حسابداري مديريت استراتژيك را در شركت بزرگ چندمليتي در آلمان را بررسي ميكند ، بيشتر تحقيق قبل در زمينه SMA و به پايه بكار روي فنون حسابداري بستگي دارد . اين مقاله بيشتر با چگونگي درك SMA و بكار رفتن آن سروكار دارد يافتههاي اساسي تحقيق وابسته به پديده اصلي حس سازي است اين مقاله منظور از حس سازي و چگونگي بكارگيري مديريت حسابداري به كمك ، فرآيند را در بر دارد تئوري پايدار حسابداري مديريت استراتژيك و حس سازي توسعه مي يابد ، حس سازي يك فرآيند اجتماعي اساسي است كه حول تلاشهاي عوامل سازماني بر درك وضعيتهاي گذشته ،حال و آينده ،تاكيد دارند .حسابداران مديريت بطور خودآگاه و ناخودآگاه فعاليتهاي حس سازي را از طريق استراتژيهاي ساختار سازي و هماهنگ سازي پيوند مي دهند بطوريكه مفهوم سازي و تشكيل و تراز در بردارد حس سازي در مقوله بيروني و دروني صورت مي گيرد . شرايط مداخله كننده كه بر فعاليتهاي حس سازي تاثير دارند مجموعههايي از اطلاعات ، شناخت حرفهاي و احساسي بازي هستند . دو مجموعه از نتايج حس سازي كشف شدند ؛ نتايج ايجاد و استراتژي و نتايج مديريت حسابداري ، تمام اين پديدهها و عناصر بهم مرتبط در اين مقاله بررسي تئوري رسميSMA با بررسي تئوري پايدار درارتباط با چارچوبهاي جامعتر پيشنهاد شدند . مقدمه اين مقاله،حسابداري مديريت استراتژيك در مجموعهي سازماني را بررسي مي كند . تحريك آن ، يك درك عميق حسابداري مديريت استراتژيك بصورت فعال دارد و اداركي سازمان مي باشد . هدف اين مقاله منسوب به درك ضروري ، تدارك ديدگاههايي از شركت چند مليتي در آلمان است . SMA بطور جامع با كاربرد سيستم مديريت حسابداري در حمايت از تصميمگيري استراتژيك تعريف ميشود . ماندگاري شركتها در بازار هاي جهاني رقابتي امروزي بعضاً به كاربرد مديريت حسابداري بستگي دارد كه به ارزيابي موفق وضعيت هاي استراتژيك ميانجامد . SMA مي تواند اين نقش را مهيا كند . هدف تحقيق بررسي فنون SMA بصورت خاص
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 15,480 تومان