کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 78
بررسی تطبیقی کیفیت حسابرسی میان سازمان حسابرسی و موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران مهدی دیواندری – علوم تحقیقات تهران راهنما : دکتر طالب نیا مشاور : دکتر بنی مهد سال 89 عناوین فهرست مطالب شماره صفحه فصل اول:کلیات تحقیق چکیده ..6 مقدمه 8 تشریح و بیان موضوع .9 ضرورت انجام تحقیق ..10 اهداف اساسی از انجام تحقیق .11 فرضیه های تحقیق .12 متغیر های تحقیق 12 روش تحقیق و نحوه گردآوری اطلاعات وداده های تحقیق .13 قلمرو تحقیق 13 تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی .14 چارچوب فصول بعد ..14 فصل دوم:ادبیات تحقیق بخش اول:حسابرسی و دستگاههای حسابرسی.19 تعریف حساب19 نظریات اساسی دلایل تقاضا برای خدمات حسابرسی..20 نظریه نمایندگی.21 نظریه اطلاعات .22 نظریه بیمه 24 تاریخچه حسابرسی در جهان..25 پیدایش حسابرسی و تحولات آن در ایران قبل از انقلاب اسلامی 28 حسابرسی در ایران بعد از انقلاب اسلامی 31 سازمان حسابرسی ..32 تشکیل جامعه حسابداران رسمی ..33 خدمات تخصصی و حرفه ای جامعه حسابداران رسمی ایران و استفاده کنندگان آن 34 موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی 36 نظارت دولت بر جامعه حسابداران رسمی 36 استقلال حسابرس .37 بخش دوم :کیفیت حسابرسی ..38 تعریف کیفیت حسابرسی ..38 شاخص های اندازه گیری کیفیت حسابرسی 40 شاخص مدیریت سود .40 شاخص کیفیت اقلام تعهدی 41 مدیریت سود 42 انگیزه های مدیریت سود 41 دیدگاه موافقان 45 دیدگاه مخالفان ..46 ابزار های مدیریت سود ..46 اشکال مدیریت سود 47 بخش سوم :بررسی تطبیقی کیفیت حسابرسی میان سازمان حسابرسی و موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی49 بخش چهارم:تحقیقات انجام شده (داخلی وخارجی ) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ..
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 21,060 تومان