کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 4
اثر تبلیغات در اسنک چی توز - چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است. - چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است. - ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است. - انواع اسنک 1- اسنک توپی 6- اسنک با پنیر 2- اسنک کرانچی 7- اسنک چرخی 3- اسنک طلایی 8- اسنک موتوری 4- اسنک حلقه ای 9- مانچی تند و آتشین 5- اسنک جنگلی 10- سالسا تند با لیمو - ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی - انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است. هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و طراحی لوگو با فرم های نرم و متناسب با یک محصول غذایی انجام شده. - استفاده از رنگ ثابت قرمز در لوگو که تحریک کننده اشتها است در همه ی بسته بندی به چشم میخورد و احاطه آن با خطوط پهن سفید برای گیرایی بیشتر مخاطب و تفکیک لوگو از زمینه، که در بسته، زمینه متناسب با نوع محصول متفاوت است . سایه ی زیر لوگو برای برجسته کردن لوگو از رنگ تخت زمینه استفاده شده است. - انتخاب اندازه ی بزرگ لوگو در بسته بندی برای جذب مشتری است . - در بعضی از بسته بندی های محصولات اسنک چی توز لوگو به صورت لاتین و در بعضی محصولات به صورت لوگوی فارسی طراحی شده است و این امر باعث نامفهوم شدن این محصول برای مخاطب نمیشود زیرا لوگوی لاتین و فارسی فرمی شناخته شده برای مخاطب است و هر دو مفهوم و محتوای داخل بسته را به یک اندازه به مخاطب میرسانند . پس این فرم نشان دهنده ی محتوای این محصول شده است. - رنگ های انتخابی در بسته بندی های اسنک چی توز براساس
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,160 تومان