کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
مقدمه مديريت كيفيت در ابعاد مختلف آن بحثي است كه هم سو با رشد اگاهي جهاني از كيفيت بايد در كشور اسلامي ما نيز مورد توجه قرار گيرد. در اين راستا پرداختن به مسائل مرتبط با بحث مديريت كيفيت مانند استقرار صحيح سيستمهاي مديريتي ( رهبري، مشتري گرايي، مشاركت كاركنان، تصميم گيري منطقي ، روابط سودمند متقابل با تامين كنندگان، بهبود مستمر كيفيت و ... ) نيازمند حركت يكپارچه در سطح جامعه مي باشد. رقابت جهاني و بازار محصولات وخدمات داراي كيفيت رقابتي، مستلزم بكارگيري رويكردها و سيستم هاي بهبود مستمر و نتيجه گرا توسط سازمان هاست. به عبارت ديگر امروزه كيفيت مهمترين دغدغه استرتژيك مديران اجرايي است. كيفيت فراگير عبارتست از يك سيستم مديريت مردم محور با هدف افزايش مستمر رضايتمندي مشتري با هزينه هرچه كمتر. رويكردهاي نوين مديريت، امروزه مديران را به رفتارهاي كيفي تشويق مي نمايد. بشارتهاي كيفي، راهكارهاي تجربه شده اي هستند كه ارزش افزوده بسياري نيز ايجاد مي نمايند. به عبارتي سيستم مديريت كيفيت ابزاري است كه به ما كمك مي كند تا از آن چه داريم بيشترين بهره را ببريم. در اين راستا رضايتمندي مشتريان يك عامل كليدي، در موفقيت درازمدت تجاري محسوب مي شود. چرا كه در بازارهاي جديد، رقابت براي جذب هر چه بيشتر مشتريان جز فعاليتهاي تجاري محسوب مي گردد. به دليل آنكه مشتريان ، محصولات و خدمات را بر اساس ويژگيها و عوامل گوناگوني ارزيابي مي نمايند. تشخيص اينكه چه خدمات و محصولاتي مي تواند بيشترين رضايتمندي را نسبت به سايرين ايجاد نمايد از ارزش بسياري برخوردار مي باشد. عنوان تحقيق (پژوهش) بررسي عوامل موثر بر رضايت مندي بيمه شدگان تامين اجتماعي از خدمات ارائه شده در دفتر رسيدگي به اسناد پزشكي استان تهران در سال 81. بيان مسئله پژوهش در ابتدا به نظر مي رسيد مديريت كيفيت فراگير در اصل براي فرآيندهاي عادي چون توليد محصولات طراحي شده است. اما بسياري از موسسات و سازمانها – مثل سازمان تامين فراگير در زمينه خدمات مشكل است زيرا
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان