کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
به نام خدا نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش مقدمه : امروزه اهميت آموزش و پرورشي كه متناسب با نيازهاي فرد و جامعه باشد، بيش از همه احساس ميشود زيرا دنيايي كه با شبكههاي اطلاعاتي به هم پيوند خورده متقاضي نيروي كاري است كه بفهمد چگونه از فنآوري به عنوان ابزاري براي افرايش بهرهوري و خلاقيت استفاده كند. چنين مهارتي، توانايي استدلال كردن بر مبناي اطلاعاتي است فرايندي كه در آن منابع معتبر شناسايي شده و به ديگران انتقال داده ميشود افزون برآن كارفرمايان از كارگران انتظار دارند از مهارتهاي همكاري و تشريك مساعي كار در گروه و تبادل اطلاعات در شبكه جهاني، يعني تحليل مساله از ديدگاه چند رشتهاي برخوردار باشند. از آن جا كه اين شبكهها بينالمللي هستند، كارفرمايان در جستجوي افرادي برميآيند كه ظرفيت تعامل موثر با كساني را دارا باشند كه داراي فرهنگ و زبان متفاوتي هستند و بالاخره كارگران عصر دانش بايد منعطف بوده و قادر باشند به همان سرعتي كه محيطهاي پوياي كار تغيير ميكند، به موثرترين شكل بياموزند ناگزير شهروندان چگونه آموختن را بايد فراگيرند. ( برگزيده از مجموعه مقالات همايش آموزش و پرورش، مشكلات و راهحلها، ) فناوري اطلاعات (IT) فناوري اطلاعات(IT) از دو واژه ي (information) ينعي اطلاعات و(technology) ينعي فناوري تركيب يافته است. اطلاعات: مجموعه حقايق، حوادث، مسائل و موضوعات و ارقام پردازش شده و با معنا مي باشند كه اشخاص مي توانند بر اساس آنها برنامه ريزي كنند. اطلاعات نبايد با داده ها(data) اشتباه شوند زيرا داده ها ، حقايق و ارقام خام و پردازش نشده هستند كه براي كاربر تقريبا بي معنا هستند. فناوري: دانش يا مهارت يا روش فني درهربرداري از اطلاعات. فناوري اطلاعات(IT ) عبارت است از مجموعه تكنيك ها و ابزارهايي كه ما را در ضبط، ذخيره سازي، پردازش. بازيابي، انتقال و دريافت اطلاعات ياري مي رساند.
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان