کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 94
«بررسی چگونگی بهکارگیری طنز در آگهیهای تبلیغاتی رادیو پیام» دفاع این پایاننامه در دیماه ۱۳۹۱ دربارهی روشهای بهکارگیری طنز در آگهیهای رادیویی در دانشگاه آزاد تهران مرکزی انجام شده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش: علوم ارتباطات اجتماعی ـ تحقیق در رسانهها عنوان: «بررسی چگونگی بهکارگیری طنز در آگهیهای تبلیغاتی رادیو پیام» استاد راهنما: دکتر علی گرانمایهپور استاد مشاور: دکتر حسن درزیان رستمی پژوهشگر: جلال سمیعی دیماه 1391 ● از استاد راهنمای عزیزم آقای دکتر گرانمایهپور بابت صبوری، دلسوزی و پیگیریهای پدرانهشان ممنونم؛ ● و از استاد مشاور ارجمندم، آقای دکتر رستمی، که همواره آرام و راهگشا بودهاند. ● از همکارم، خانم الهام سلمانی فروغی که ویرایش پردردسر این تحقیق را انجام دادند، ممنونم؛ ● این تحقیق را به همکارانم در رادیو و دوستان طنزنویسم تقدیم میکنم؛ کسانی که، مثل خود رادیو، فراگیر اما نادیدهاند. چکیده طنز و شوخطبعی در رسانههای امروز کارکردهای فراوانی دارد. جذابیت شوخطبعی باعث شده است بسیاری از آگهیدهندگان از آن برای جلب توجه جامعۀ هدف خود استفاده کنند. هدف اصلی این تحقیق بررسی شیوههای طنزآوری در آگهیهای تبلیغاتی رادیوست. محقق میکوشد با انطباق فرضیههای ادبیاتی طنز بر شیوههای برنامهسازی رادیویی و نظریات اقناع و تبلیغ، این شیوهها را پس از تحلیل محتوای کمّی آگهیها توصیف کند. در این تحقیق مشخص شده است که از هفت شیوۀ ادبیاتی و محتوایی طنزآوری یعنی اغراق، تضاد، تکرار، تجاهل، نقیضهسازی، مقایسه و ابهام، پنج شیوۀ اول در کنار دو شیوۀ رادیویی موسیقی و تیپسازی در آگهیها استفاده میشوند و رابطهای معنادار میان میزان پخش و تکرار آگهیها با
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 33,840 تومان