کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 26
مأموریت: مأموریت یک صاحب نصف آن است که بر فقر چیره شود، جامعه را در کلیت آن از تهیدستی و فقر رهایی بخشد و برای آن ثروت بیافریند. داد و ستد و تولید تنها به این معنی نیست که فروشگاه ها و کارخانه های یک مؤسسه فنی و پر مایه شود. همه جامعه باید پرثروت و غنی گردد و جامعه برای ثروت خود به پویایی و سرزندگی بازرگانی و صنعت نیاز دارد. تنها در پرتو چنین اوضاعی است که بازرگانیها و کارخانه ها به راستی فزونی می یابند و نیک فرجام می شوند. می توان با پیروی از سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M) شرکت را به صورت یک کارتل بین المللی درآورد. (کارتل: در صورتی که چند شرکت دارای فعالیت مشابه خواهند در سطح ملی یا بین المللی فعالیت نمایند، در عین حال که هر یک از اعضا استقلال خود را حفظ نمایند و طبق قرار داد در بعضی موارد از مقررات واحد پیروی کنند.) سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M) 1- استاندارد کردن مراحل عمل 2- بهبود کیفیت 3- کاهش هزینه 4- بهبود کارایی 5- صرف وقت کمتر 6- قیمت پایین تر 7- کسب اعتبار 8- تسخیر بازار 9- ماندگاری و پایداری در کسب و کار برای پیشروی و بهبود در کارها می بایستی به اعتقاد من کارکنان خود را راضی نگه داشت، برای این کار می توان طبق اعتقادات(دکونوسوکی ماتسوشیتا) مدیر عامل شرکت ناسیونال عمل کرد: 1- روسیه خدمت در صنعت 2- روحیه انصاف و مروت 3- روحیه همنوایی و همیاری 4- روحیه کوشیدن برای پیشرفت 5- روحیه همسازی با قوانین طبیعی 6- روحیه ادب و فروتنی 7- روحیه سپاس و حق شناسی محصولات و خدمات: در مورد این محصول و هدف تولید آن
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 9,360 تومان