کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 8
« رتبه بندي استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان دختر و پسر سه دوره تحصيلي ابتدائي ، راهنمايي و متوسطه شهر اصفهان » پژوهشگر : احمد صادقي ناظر : دكتر محمد رضا عابدي مقدمه استرس غير قابل اجتناب است و بخش طبيعي زندگي ما هستند ، بعضي از استرسها جنبه اي سالم از زندگي ما هستند ، استرسهاي ضعيف ، ما را براي مقابله با چالشها و حل مشكلات آماده ميكنند . بسياري از دانش آموزان در اوايل سال تحصيلي تشخيص مي دهند كه ساعات كافي در طول روز براي مطالعه ندارند ، و همه مباحثي كه براي كلاس مورد نياز است را نمي فهمند . اينها موجب بروز استرس در دانش آموزان مي شوند و روابط و وضعيت تحصيلي و زندگي خانوادگي آنها صدمه مي بيند ، حتي دانش آموزاني كه سعي مي كنند زندگي متعادلي داشته باشند در طول مدرسه ، با استرس هايي برخورد مي كنند كه به علت ناتواني آنها براي كامل كردن تمام توقعات كلاس مي باشد (لاسو ، 1999 ). اهداف پژوهش هدف اصلي پژوهش حاضر رتبه بندي استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان سه دوره تحصيلي ابتدائي ، راهنمايي و متوسطه شهر اصفهان بود . فرضيهها ( سئوالهاي پژوهش ) 1- استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان سه دوره تحصيلي ابتدائي ، راهنمايي و متوسطه چيست و ترتيب آن چگونه است ؟ 2- استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان پايه هاي مختلف تحصيلي چيست و ترتيب آن چگونه است ؟ 3- سهم هر يك از متغير هاي جنسيت ، نوع مدرسه و دوره تحصيلي بر استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان چقدر است ؟ 4- بين استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان و نوع مدرسه آنان رابطه وجود دارد . 5- بين استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان و جنسيت آنان رابطه وجود دارد . 6- بين استرسهاي آموزشگاهي دانش آموزان و مقطع تحصيلي آنان رابطه وجود دارد . متغير هاي پژوهش اگر چه بيان متغير مستقل و وابسته با توجه به نوع پژوهش (توصيفي ) محلي از اعراب ندارد ولي خصوصيات
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,880 تومان