کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 41
چكيده پايان نامه و تحقيقات در خصوص مراكز تربيت معلم استان آذربايجان شرقي شوراي تحقيقات اداره كل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي كميته پژوهشي مركز تربيت معلم علامه اميني تبريز موضوع: بررسي عوامل موثر در انگيزه تدريس مدرسان مراكز تربيت معلم و مشاركت آنها در فعاليتهاي مراكز استاد راهنما: آقاي رحيم بدري گرگري پژوهشگر: رسول قرآني پژوهش و نگارش: معصومه شمس تابستان 1380 چكيده: موضوع تحقيق: بررسي عوامل موثر در انگيزه تدريس مدرسان مراكز تربيت معلم و مشاركت آنها در فعاليتهاي مراكز محقق: رسول قرآني (مدرس مراكز تربيت معلم و آموزش عالي فرهنگيان) اين پژوهش با هدف تعيين عوامل اثرگذار بر انگيزه تدريس و مشاركت مدرسان مراكز تربيت معلم در فعاليتهاي مراكز اقدام به بررسي اين عوامل براساس تئوري فردريك هرزبرگ نموده است. در اينجا رابطه بين متغيرهاي انگيزه تدريس و مشاركت با عوامل برانگيزاننده و نگهدارنده (بهداشتي) در تئوري هرزبرگ مورد مطالعه قرار گرفته است. جامعه آماري اين پژوهش مدرسان مراكز تربيت معلم شهيد باهنر و علامه اميني تبريز در سال تحصيلي 80 – 79 بوده كه براساس جدول كريج سي و مورگان و به روش تصادفي ساده از بين آنها اقدام به نمونه گيري شده است. روش پژوهش از لحاظ اجراء توصيفي و مطالعه همبستگي بين متغيرها ميباشد، و نتايج كلي پژوهش نيز عبارتست از: بين انگيزه تدريس مدرسان در مراكز تربيت معلم و كسب موفقيت، ميزان شناخته شده، خود شغل مدرسي مراكز، و بالاخره احساس پيشرفت و توسعه شغلي مدرسان رابطه مثبت وجود دارد. انگيزه تدريس مدرسان در مراكز تربيت معلم با توجه و تأييد مديران، شركت دادن آنها در تصميمات مراكز، روابط عاطفي و غير رسمي با مسئولان و نيز توجه به خلاقيت و نوآوري مدرسان داراي رابطه و همبستگي مثبت ميباشد
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 14,760 تومان